تصاویری از بازی لغو شده Blizzard افشا شد

در سال ۲۰۲۳ میلادی، شایعاتی درباره ساخت یک بازی بقا توسط بلیزارد منتشر شده بود. درآن زمان گفته می‌شد که این بازی شباهت‌هایی به Everwild دارد و از Fable Legends الهام گرفته تا با یک عنوان بقای آنلاین در دنیایی فانتزی روبه‌‌رو شویم. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

در ژانویه ۲۰۲۴، این بازی با اسم رمز Odyssey لغو شده است. ادعا شده که استودیوی سازنده با مشکلات فنی جدی و غیرقابل‌ حلی در موتور بازی سازی که از سال ۲۰۱۷ در حال توسعه آن بودند، روبرو شده است. اخیرا نیز گزارش شده است که تصاویری از این پروژه فراموش‌شده و شکست‌خورده به صورت آنلاین منتشر شده است.

در یک شبکه اجتماعی روسی، کاربری تصاویری منتشر کرده‌اند و مدعی شدند تصاویر منتشر شده مذکور مربوط به بازی Project Odyssey، عنوان بقای لغو شده بلیزارد است.

در این تصاویر منتشر شده، بازی چندنفره‌ای را می‌بینیم که به راحتی به عنوان یک بازی بقای رایج قابل تشخیص است. بازیکن مجموعه‌ای از ابزارها و سلاح‌ها در اختیار دارد، می‌تواند inventory خود را مدیریت کرده و در صفحه «وضعیت کرکتر» المان‌هایی مانند گرما، تقویت‌کننده‌ها و تضعیف‌کننده‌ها، سطح غذا و خواب دیده می‌شود.

ظاهرا پروژه Odyssey قابلیت شخصی‌سازی بالایی داشته است و از ظاهر شخصیت اصلی تا لباس‌ها، تجهیزات و مهارت‌ها را در بر می‌گرفت. این بازی از نظر سبک گرافیکی، حالتی کارتونی مشابه عنوان Palworld داشت و بر اساس رابط کاربری، بازیکنان می‌توانستند از یک سری قدرت‌ها و توانایی‌ها استفاده نمایند.

در تصاویر منتشر شده چیزی شبیه به آمار مبارزات دیده به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد Odyssey دارای عناصر PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) نیز بوده است. در یکی از تصاویر، بازیکنی بعداز شلیک توسط یک کاربر دیگر کشته شده و گزینه‌ای برای انتخاب نقطه احیا برای او ظاهر می‌شود که یکی از این نقاط تا ۸۲۲ قدم دورتر است، که نشان‌دهنده اندازه بزرگ نقشه بازی لغو شده بلیزارد است.

همچنین، بازیکن در زمان مرگ برخی از آیتم‌های همراه و بخشی از سلامت تجهیزات خود را از دست می‌دهد؛ که این نیز یک مکانیزم رایج در بازی‌های این سبک است. متاسفانه این تصاویر لو رفته تنها چیزی است که از Odyssey باقی مانده است و اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نداریم.

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
شرکت برادران وارنر تایید کرد که بازی Suicide Squad درحد انتظار نبوده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: