تریلر جدید سریال Agatha All Along منتشر شد

با نزدیک شدن به ژمان انتشار سریال Agatha All Along، مارول تریلر جدیدی از این سریال را با حال و هوای قدیمی منتشر کرد. با گیماتک همراه باشید.

داستان این سریال بعد از اتفاقات WandaVision در جریان است، بعدازاینکه آگاتا هارکنس در نبردی شکست می‌خورد و قدرت‌های خود را از دست می‌دهد، با گروهی از جادوگران نوجوان پیمانی می‌بندد که با کمک آنها قدرت‌های خود را پس بگیرد و اگر در این مسیر موفق شوند او وعده پاداش‌های مختلفی را به این جادوگران داده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

تماشای تریلر

در این تریلر منتشر شده که حس و حالی شبیه به تریلر فیلم‌های قدیمی یا استایل Retro دارد، به انگیزه‌های آگاتا مانند رسیدن به قدرت و انتقام می‌پردازد. راوی تریلر، این اسپین آف از سریال WandaVision را به عنوان یکی از عجیب‌ترین آثار مارول معرفی می‌کند.

کارگردانی نگارش فیلمنامه این سریال برعهده جک شفر بوده است، که سابقه کار بر روی WandaVision را نیز دارد. از بازیگران این سریال نیز می‌توان به کاترین هان و جو لاک اشاره نمود. دو قسمت ابتدایی سریال Agatha All Along در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) منتشر خواهند شد.

 

منبع: ComicBook

 

 
بیشتر بخوانید :
چاد استاهلسکی اطلاعات جدیدی از سریال جان ویک ارائه داد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: