مدت زمان فیلم Gladiator 2 کوتاه‌تر از قسمت اول خواهد بود

مدت زمان فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات مشخص شد و اعلام شد که زمان این فیلم مورد انتظار کمی کوتاه‌تر از قسمت اول مجموعه است.

مدت زمان فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات مشخص شد. به تازگی رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داده است که مدت زمان این دنباله ۱۴۱ دقیقه خواهد بود و ۱۲ دقیقه کوتاه‌تر از نخستین فیلم مجموعه با طول ۱۵۲ دقیقه است.

یک نسخه طولانی‌تر از قسمت اول گلادیاتور با طول ۱۷۰ دقیقه نیز منتشر شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز فیلم Gladiator 2 را در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) در سینماها به نمایش درخواهد آورد.

فیلم گلادیاتور 2

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی گلادیاتور 2 آمده است: «لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس [امپراتور سابق روم] و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور درکنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او پس از حمله سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود. پس از این اتفاق لوسیوس تصمیم می‌گیرد تا زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت پادشاه کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.»

پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا، فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا، درک جاکوبی در نقش سناتور گراکوس، تیم مک‌اینرنی در نقش ترکس و روری مک‌کین در نقش تگولا، ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gladiator 2 به ایفای نقش‌پرداخته‌اند. همچنین ریدلی اسکات سکان هدایت فیلم گلادیاتور ۲ را در دست داشته است و فیلم‌نامه آن را دیوید اسکارپا به رشته تحریر درآورده است.

 

منبع: DarkHorizons

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تیزر جدید فیلم شیر شاه ماجراجویی موفاسا جوان را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: