کارگردان فیلم مرد عنکبوتی ۴ اعلام شد

سرانجام سونی پیکچرز و مارول استودیو کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 4  را مشخص کرده‌اند.

سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و به تازگی کارگردان این فیلم مشخص شده است. همانطور که رسانه هالیوودریپورتر گزارش داده است دستین دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Spider-Man 4 را بر عهده گرفته است.

او پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را در دنیای سینمایی مارول انجام داده بود و در ادامه قرار بود فیلم Avengers: The Kang Dynasty را کارگردانی کند، اما در ادامه از این پروژه جدا شد.

دستین دنیل کرتون و سیمو لیو در پشت صحنه فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

کرتون اکنون در حال ساخت سریال Wonder Man برای دیزنی پلاس است که دو قسمت از این سریال جدید مارول را نیز کارگردانی کرده است. پیش از این جان واتس کارگردانی سه فیلم اسپایدرمن MCU را بر عهده داشته بود. همچنین مارک وب دو‌گانه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و سم ریمی سه‌گانه اسپایدرمن را کارگردانی کرده بودند. همچنین تام هالند، بازیگر مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم مرد عنکبوتی 4 باز خواهد گشت.

همچنین مشخص شده است که کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسنده سه قسمت گذشته مرد عنکبوتی برای نوشتن فیلمنامه فیلم اسپایدرمن ۴ نیز بازگشته‌اند. منابع نزدیک می‌گویند که مراحل پیش تولید فیلم Spider-Man 4 به سرعت در حال انجام است و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. اطلاعات بیشتری از این فیلم در دست نیست.

درحالی‌که سریال Wonder Man مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند، به‌نظر می‌رسد که مارول و سونی به‌همراه دیزنی که فیلم را با همکاری یکدیگر تولید می‌کنند، اعتماد زیادی به دستین دنیل کرتون دارند. کرتون قرار است فیلم Shang-Chi 2 به‌همراه فیلم لایو اکشن ناروتو را نیز کارگردانی کند که اکنون مشخص نیست کارگردانی فیلم مرد عنکبوتی ۴ چقدر روی این دو پروژه تاثیر خواهد گذاشت.

 

منبع: THR

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تمدید فصل سوم سریال The Bear

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: