به‌روزرسانی بازی استارفیلد بیش‌تر از ۵۰ مکان جدید را دربرمی‌گیرد

با عرضه عناوین بزرگ در ماه جاری، به راحتی می‌توان فراموش کرد که بازی Starfield، اولین بسته الحاقی پولی خود، تحت عنوان Shattered Space را دریافت می‌کند.

کمپانی بتسدا در توییتی جدید اطلاعات تازه‌ای در مورد این DLC ارائه کرده است، از جمله اطلاعات منتشر شده این است که بازیکنان با بیش از ۵۰ مکان جدید برای کاوش در Va’ruun’kai، دنیای خاندان Va’ruun روبرو خواهند شد.

ماجرای Starfield: Shattered Space از جایی اغاز می‌شود که بازیکن برای بررسی سیگنال‌های دریافتی از یک ایستگاه فضایی متروکه نهایتا به سیاره Va’Ruun’kai هدایت و با ماجراهای ترسناکی رو‌به‌رو می‌شود.

DLC بازی استارفیلد بیش‌تر از ۵۰ مکان جدید را دربرمی‌گیرد

همچنین بازیکن می‌تواند نارنجک‌های جدیدی بر اساس مواد ارگانیک بسازد و با «دشمنان جدید قدرتمند» مانند Redeemed و Vortex Horrors مبارزه کند. علاوه‌براین، در حالی که Va’ruun Zealots حضور خواهند داشت، ممکن است بازیکن‌ها با اعضای Spacers و Crimson Fleet هم برخورد کنند. به‌نظرمی‌رسد که آن‌ها به‌راحتی قابل شناسایی نخواهند بود، باتوجه‌به‌اینکه توسعه دهنده گفته است که باید مراقب «کسانی که از موقعیت سوء استفاده می‌کنند» باشید.

طبق پیش‌نمایش Eurogamer، بازی طی این DLC حس و حال ترسناکی را دنبال می‌کند، حسی که مشابه آن در ماموریت‌های بازی اصلی دیده نمی‌شود. این بسته‌الحاقی همچنین دارای تجهیزات جدیدی از جمله سلاح و ابزارهای تازه برای بازیکنان خواهد بود.

Starfield: Shattered Space در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و قیمتی ۳۰ دلاری خواهد داشت.

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
فروش بازی The Day Before به قیمت ۲۰۰ یورو توسط دلال‌ها

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: