بازی Yakuza Wars برای موبایل منتشر می‌شود

به تازگی صفحه رسمی بازی Yakuza Wars، از آن به عنوان «یک بازی جدید و شاهکار با مضامین کلاسیک گنگستری برای گوشی‌های موبایل» یاد کرده است. در ادامه اخبار بازی با گیماتک همراه باشید.
شرکت سگا در ماه آگوست نشان تجاری جدیدی را در ارتباط با بازی‌های مجموعه Yakuza به ثبت رسانده است که به بازی معرفی نشده‌ای به نام Yakuza Wars اشاره می‌کرد. بنابراین گمانه زنی‌های زیادی درباره ماهیت این بازی در میان طرفداران به راه افتاد. اکنون با وجود این که هنوز رسما از این بازی رونمایی نشده است، ظاهرا جزئیات جدیدی از آن به دست رسانه‌ها رسیده است.

اخیرا در شبکه اجتماعی توییتر کاربری با نام Knoebel گزارشی از صفحه رسمی بازی Yakuza Wars در فیسبوک منتشر کرده است که به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از بازی را افشا می‌کند. در این صفحه، از بازی Yakuza Wars به عنوان یک بازی موبایل یاد شده است که امکان مبارزه در کنار شخصیت‌های محبوب مجموعه Yakuza / Like a Dragon را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

در توضیحات صفحه فیسبوک این بازی نوشته شده: «اولین بازی رسمی Like a Dragon از سگا، یک بازی جدید و یک شاهکار کلاسیک با مضامین گنگستری است که برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شود. این بازی یک گیم پلی استراتژیک جنگی و خلاقانه را به بازیکنان ارائه می‌کند. شما می‌توانید در اینجا شانه به شانه‌ی کاراکترهای کلاسیک این مجموعه، از قبیل Kiryu Kazuma، Kasuga Ichiban و Majima Goro به مبارزه بپردازید و داستان اسطوره‌ای خودتان را در دنیای این بازی روایت کنید.»

احتمالاً بازی Yakuza Wars به‌زودی معرفی می‌شود. استودیوی بازی سازی Ryu Ga Gotoku در ماه جولای تأیید کرده بود که قصد دارد بازی جدید خود را در رویداد توکیو گیم‌شو معرفی کند. همچنین این استودیو اعلام کرده است که این بازی طرفداران را سورپرایز خواهد کرد. قرار است رویداد Tokyo Game Show اواخر این ماه برگزار شود.

 

منبع: Gamingbolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کنسول دستی پلی استیشن پورتال سونی هک شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: