تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم ددپول و ولورین اعلام شد

اخیرا تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Deadpool and Wolverine اعلام شده است. با گیماتک همراه باشید.

فیلم ددپول و ولورین همچنان در حال ثبت رکوردهای جدیدی در گیشه جهانی است و به تازگی نیز زمان پخش نسخه با کیفیت این فیلم مشخص شده است. نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم ددپول و ولورین در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

باوجود انتشار این‌ خبر هنوز تاریخ انتشار نسخه فیزیکی و بلوری این فیلم مشخص نشده است. فیلم ددپول و ولورین هم‌اکنون پر فروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال در گیشه جهانی و آمریکای شمالی است.

فیلم Deadpool and Wolverine تاکنون بیش از ۱.۳۰۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۲۱.۴ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۶۸۳.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده داشته است. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، چنینگ تیتوم، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

منبع: Forbes

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اولین تریلر رسمی فیلم ونوم 3 منتشر شد

اشتراک گذاری:

One thought on “تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم ددپول و ولورین اعلام شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: