سیستم حرکت و جاخالی دادن در Assassin’s Creed Shadows تکامل می‌یابد

استودیو یوبیسافت اعلام کرده است که بازی “Assassin’s Creed Shadows” با افزودن مکانیسم جاخالی دادن، سیستم پارکور خود را ارتقا داده است. این اقدام به منظور تکامل مجموعه و بهبود تجربه بازیکنان صورت گرفته است.

به گزارش گیمینگ‌بولت، سیمون-لمی کومتوآ، کارگردان مشترک بازی، در بلاگ یوبیسافت توضیح داد که کلیدهای جاخالی دادن و خم شدن تغییر کرده‌اند تا بازیکنان قابلیت جدید دراز کشیدن را در اختیار داشته باشند. مکانیسم جاخالی دادن نیز با سیستم پارکور ادغام شده است تا حرکات و فنون جدیدی در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

در بازی “Assassin’s Creed Shadows”، ترکیب جاخالی دادن با پارکور مجموعه تازه‌ای از حرکات را به وجود آورده است. تغییر کلیدها نیز امکان تغییر وضعیت به نشسته، ایستاده یا دراز کشیده را بدون تأثیر بر سیستم پارکور فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، بازیکن می‌تواند بدون نگرانی از آویزان شدن تصادفی، وضعیت خود را تغییر دهد.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت جاخالی دادن، از لبه‌ها به پایین پشتک بزنند یا از روی موانع کوتاه بپرند. فعال کردن قابلیت پرش خودکار از روی موانع کوچک نیز امکان‌پذیر است. یکی از تکنیک‌های جالب برای نائوئه، رسیدن به دشمنان در حالت مخفی‌کاری و از بین بردن آن‌ها با جاخالی دادن است.

سیستم حرکتی و پارکور جدید بازی شامل مکانیسم‌های قلاب و طناب برای بالا رفتن از موانع بلند، تاب خوردن و آویزان شدن از لبه دیوار هنگام دویدن است.

بازی “Assassin’s Creed Shadows” در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ (۱۴ فوریه ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس عرضه می‌شود. این بازی سیزن پس نخواهد داشت و اولین بسته الحاقی به‌صورت رایگان در دسترس پیش‌خریدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
خداحافظی با E3 برای همیشه

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: