چگونه بازی‌های سگا را روی گوشی اندروید اجرا کنیم

معرفی مبدل سگا (شبیه‌ساز) جنسیس برای گوشی‌های اندروید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به یاد گذشته بخواهید بازی‌های خاطره انگیز سگا را برای بار دیگر تجربه کنید. راحت‌ترین و در دسترس‌ترین ابزار برای اینکار همان گوشی تلفن همراه در دستمان خواهد بود. گوشی‌های موبایل برای اجرای بازی‌های سگا نیاز به یک اپلیکیشن شبیه ساز دارند. اپلیکشن‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار دارد که یکی از بهترین این اپلکیشن‌ها شبیه‌ساز Cool Genesis Emulator برای اندروید است. برای معرفی بیشتر این شبیه‌ساز کنسول سگا با گیماتک همراه باشید.

اجرای بازی های سگا روی موبایل

سگا جنسیس روی گوشی شما

سگا جنسیس یا سگا مگا درایور یکی از کنسول‌های محبوب میان دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها است. اکثر گیمرها، با این کنسول وارد دنیای ویدئوگیم شدند و بازی‌های فوق‌العاده2ای را تجربه کردند. قطعا همه ما دوست داریم که دوباره بازی‌های خاطره انگیز این کنسول دوست داشتنی را تجربه کنیم. اما شاید هزینه‌ بالای خرید آن و یا نداشتن وقت بازی جلوی بسیاری از ما را گرفته است.

بااین وجود به راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد. شما با دانلود و نصب یک مبدل سگا بر روی گوشی خود می‌توانید به تجربه مجدد بازی‌های جذاب و خاطره انگیز سگا روی گوشی خود بپردازید. حتی می‌توانید به تجربه این بازی2ها روی گوشی خود در مترو بپردازید و از آن لذت ببرید.

سیمیلاتور Cool Genesis Emulator for MD یک شبیه‌ساز بازی‌های سگا برای سیستم عامل‌های اندروید است. شما با این شبیه‌ساز می‌توانید به راحتی تمامی بازی‌هایی کنسول خاطره‌انگیز سگا را روی گوشش‌های اندروید خود تجربه کنید.

از مزایای استفاده از این شبیه‌ساز می‌توان به امکان تغییر در کنترلر بازی به ۳ دکمه و ۶ دکمه، امکان ذخیره بازی‌ها، امکان بازی به دو صورت افقی و عمودی در گوشی، امکان تغییر در رزولوشین بازی و … اشاره کرد.

نکته قابل توجه این است که شما هیچ محدودیتی در اینکه چه بازی را روی گوشی خود انجام بدهید ندارید فقط کافی است این اپلیکیشن را دانلود کنید.

استفاده از شبیه ساز سگای Cool Genesis بسیار ساده است. کافی است پس از نصب بر روی گزینه Play کلیک نمایید. سپس با انتخاب گزینه Load Game از منوی باز شده بازی مورد نظر خود (بازی‌ها را باید به‌صورت مجزا دانلود کرده باشید)را انتخاب نمایید. سپس به راحتی بازی بر روی گوشی شما اجرا خواهد شد.

با انتخاب گزینه ۳ نقطه در گوشه صفحه نمایش گوشی خود می‌توانید بازی‌ها را Save و Load کنید.

همچنین می‌توانید با ورود به گزینه Key/Gamepad Input Setup و انتخاب Emulated System Options با خاموش یا روشن کردن گزینه 6-button Gamepad تنظیمات مربوط به ۶ دکمه و یا ۳ دکمه کردن شبیه‌ساز خود را انجام دهید.

«می‌توانید اپلیکشن Cool Genesis Emulator را از لینک زیر دانلود کنید»

دانلود از گیماتک استور

در صورتی که سوال یا نظری راجع به شبیه‌ساز Cool Genesis Emulator for MD برای گوشی اندروید خود داشتید می‌توانید از طریق  کامنت‌ها با ما و کاربران گیماتک در میان بگذارید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
قرار است ویژگی‌های جدیدی به بازی مورتال کمبت ۱ اضافه شود

اشتراک گذاری:

7 thoughts on “چگونه بازی‌های سگا را روی گوشی اندروید اجرا کنیم”
  1. مرسی دنبال یه شبیه ساز خوب برای اندروید بودم
    تمام خاطراتم با سگا دوباره زنده شد

  2. عالی بود خیلی وقت بود دنبال یه امولاتور خوب میگشتم
    ممنونم از بچه های گیماتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: