بازی Call of Duty Zombies لغو شده است

ظاهرا بازی مستقل Call of Duty Zombies، در مقطعی از در دست ساخت قرار داشته اما کنسل شده است..

به نقل از کارمند سابق استودیوی Raven Software، سازندگان در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲، روی بازی مستقل Call of Duty Zombies مشغول کار بوده‌اند. اما اکتیویژن به دلیل نارضایتی سازندگان اصلی بخش زامبی، یعنی استودیوی Treyarch، پروژه را لغو کرده است.

استودیوی Treyarch، تا پیش از عرضه Advanced Warfare در سال ۲۰۱۴، تنها استودیویی بود که حق استفاده از این بخش در بازی‌های خود را داشت. البته قابل ذکر است که مشخص نیست که بازی Call of Duty Zombies چه بخش‌هایی را در بر می‌گرفته و ما تنها می‌دانیم که این پروژه قرار بود یک بازی سرویس محور باشد.

استودیوی Treyarch طی این سال‌ها نقش حیاتی در بسط و تحول بخش زامبی ایفا کرده است، آن‌ها بخش زامبی کامل و با جزئیاتی را برای Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Modern Warfare 3 ساخته‌اند. 

اکنون که مایکروسافت تملک اکتیویژن و فرنچایز Call of Duty را به دست گرفته، مشخص نیست که آیا بازی مستقل Call of Duty Zombies را در آینده نزدیک دریافت خواهیم کرد یا خیر. شاید از بین انبوه استودیوهای بازی سازی داخلی شرکت مایکروسافت، یکی از آن‌ها هوس ماجراجویی کند و ما یک بازی خاص مبتنی بر سری Call of Duty دریافت کنیم.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق پایین همین صفحه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی وب‌سایت پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
طراحان بازی Dragon’s Dogma 2 سه روز و دو شب مشغول یافتن ایده کلی این بازی بودند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: