در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منطقه‌ای بانام جوکر وجود دارد

منطقه‌ای از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با الهام از جوکر ساخته شده است.

به تازگی راک‌استدی جلسه پرسش‌وپاسخی در دیسکورد برگزار کرده و درباره محتوای پایان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League صحبت کرده است.

بازیکنان اسلحه‌ها و ست‌های بدنام سطح بالاتری دریافت خواهند کرد، در مراحل هجوم با برینیاک مبارزه می‌کنند و امکان ارتقای قابلیت‌های شخصیت‌ها هم وجود دارد.

بعد از عرضه، این اثر شخصیت‌های قابل‌بازی و مناطق بیشتری دریافت خواهد کرد. یکی از آن‌ها منطقه‌ای با مضامین Joker است که طراحی هنری آن هم منتشر شده است. آنطور که اعلام شده، این منطقه The Daily Chuckle نام دارد و احتمالا نمایشنامه‌ای در روزنامه دیلی پلنت در شهر متروپولیس است. و درکنار این ساختمان روزنامه‌هایی قرار دارند که ظاهر جوکر در آن‌ها موجود است.

احتمالا این منطقه در حومه شهر قرار گرفته است؛ اما با توجه‌ به وقایع سری بتمن آرکهام، باید ببینیم نقش جوکر چگونه خواهد بود. شاید یک شخصیت تقلبی جای او را در بازی گرفته باشد.

قرار است بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) برای کنسول‌های  پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم پی‌سی عرضه شود. طبق شایعات در سیزن‌های بعدی این اثر به آرکهام و شهر گاتهام بازمی‌گردیم.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق پایین همین صفحه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شرکت یوبیسافت قصد اضافه کردن NFT به بازی های خود را دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: