تاریخ برگزاری رویداد PC Gaming Show مشخص شد

پی‌سی گیمر از زمان برگزاری رویداد PC Gaming Show پرده برداشته است که بیش از ۵۰ بازی مختلف را به نمایش می‌گذارد.

زمان زیادی تا شروع تابستان باقی نمانده؛ پس‌بنابراین به زمانی از سال نزدیک می‌شویم که جزئیات جدیدی از بازی‌های آتی در نمایشگاه‌ها و رویدادها به اشتراک گذاشته خواهند شد. اکنون برگزاری یکی از این رویدادها تأیید شده است. به تازگی نیز پی‌سی گیمر از زمان پیگیری شوکیس PC Gaming Show پرده برداشته است.

اخیرا پی‌سی گیمر اعلام کرده است که دهمین دوره از رویداد PC Gaming Show رأس ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار می‌شود. درحال‌حاضر اطلاعاتی از مدت زمان این شوکیس در دست نیست، اما طرفدارها باید منتظر بیش از ۵۰ بازی با اطلاعیه‌های تازه، نخستین نمایش جهانی و مصاحبه با توسعه‌دهنده‌های مختلف باشند.

پی‌سی گیمینگ شو در تعدادی از پلتفرم‌ها ازجمله توییچ، یوتیوب، توییتر و استیم پخش خواهد شد. چندین رویداد دیگر نیز برای ماه ژوئن ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان به Xbox Games Showcase ،Ubisoft Forward و Summer Game Fest اشاره کرد. شایعاتی نیز از برگزاری رویداد پلی استیشن در ماه مه به گوش می‌رسند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم  به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار Ark: Survival Ascended برای کنسول‌ها مشخص شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: