معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

اگر شما هم به بازی فوتبال و تجربه آن بر روی گوشی هوشمند خود علاقه‌مندید در این مقاله از معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید، با ما همراه باشید چراکه به این ورزش پر طرفدار پرداخته‌ایم و بازی‌های با کیفیت عرضه شده در این سبک را معرفی کرده‌ایم تا شما بتوانید یک تجربه لذت بخش از ورزش فوتبال را بر روی گوشی اندروید خود داشته باشید.

در ادامه این مطلب از معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید، سعی کردیم تا محبوب‌ترین بازی‌های برگرفته شده از ورزش فوتبال در اندروید را درقالب فهرستی به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر به ورزش فوتبال علاقمندید و تمایل به تجربه بازی‌های ویدئویی و شبیه‌ساز فوتبال نیز دارید در ادامه با گیماتک همراه باشید.

 

بازی فیفا ساکر اف سی ۲۰۲۴ – EA SPORTS FC 2024

بازی فیفا ساکر اف سی ۲۰۲۴ - EA SPORTS FC 2024

سری بازی‌های EA SPORTS FC درست مانند بازی های eFootball از قطب‌های اصلی بازی‌های فوتبالی در پلتفرم‌های مختلف می‌باشد. الکترونیک آرتز با عرضه نسخه‌‌های با کیفیتی برای سیستم عامل‌های اندروید، همواره سعی کرده‌اند تا بازیکنان این پلتفرم را نیز با شبیه‌ساز فوتبالی خود همراه کنند.

بازی EA SPORTS FC 2024 یک بازی آنلاین است و رقابت‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را از مسابقات فوتبال به تصویر می‌کشد. بازی فوتبال EA SPORTS FC 2024 تغریبا تمام لایسنس‌های مهم در زمینه‌ی تیم‌ها، لیگ‌ها و رویداد‌های جهانی شناخته شده را در خود جای داده است. از همین‌ جهت، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند تیم مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و در انواع تورنومنت‌های آنلاین شرکت نمایند.

بازی اندرویدی EA SPORTS FC 2024 گرافیک بسیار خوبی دارد و طی آپدیت‌های متعددی که از زمان عرضه دریافت کرده است، علاوه‌بر محتوای جدید، بهبود‌های چشم‌گیری را هم در زمینه‌ی گرافیک و گیم‌پلی تجربه کرده است. بازی EA SPORTS FC 2024 یک بازی اعتیادآور و با کیفیت است که طرفداران فوتبال، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی آن را در پلتفرم اندروید از دست بدهند.

 

دانلود بازی EA SPORTS FC 2024 برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی ای فوتبال ۲۰۲۴ – eFootball 2024

بازی ای فوتبال ۲۰۲۴ - eFootball 2024

احتمالا شما نیز مانند تمامی دنبال کنندگان بازی‌های ویدویی در سبک ورزشی، با نام‌هایی مانند سری PES که در سال‌های اخیر با نام eFootball تغییر یافته است، آشنایی دارید. مجموعه‌ی محبوب eFootball که یک شبیه‌سازی جذاب از سری مسابقات فوتبال را ارائه می‌کند مدت‌ها است که با عرضه‌ی نسخه‌های متعدد روی کنسول‌ها بازیکنان بسیاری را جذب خود کرده است؛ شرکت کونامی، علاوه‌بر کنسول‌ها، نسخه‌های مختلفی را نیز برای موبایل عرضه کرده است تا بازیکنان این پلتفرم هم از تجربه‌ی این شبیه‌ساز فوتبالی جذاب محروم نشوند.

بازی فوتبال eFootball 2024 از نظر گیم‌پلی به خوبی با صفحات موبایل سازگار است و مشکل یا پیچیدگی خاصی را برای بازیکن به وجود نمی‌آورد. اگر از موبایل قدرتمندی برخوردار هستید، احتمالا از گرافیک بازی و طراحی کلی آن نیز بسیار راضی خواهید بود.

بازی اندروید eFootball 2024 مانند دیگر نسخه‌های این مجموعه از جنبه‌های مختلف یک تجربه‌ی فوتبالی عالی به حساب می‌آید و می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان و طرفداران سری بازی‌های ورزشی را سرگرم نگه‌دارد. بازی فوتبال eFootball 2024 در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس علاقمندان است.

 

دانلود بازی eFootball 2024 برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی کاپیتان سوباسا – CAPTAIN TSUBASA: ACE

بازی کاپیتان سوباسا - CAPTAIN TSUBASA: ACE معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

اگر با دیدن نام سوباسا، دوران طلایی و نوستالژیک پخش انیمه‌ی کاپیتان سوباسا را به یاد آورده‌اید، احتمالا بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE بتواند آن خاطرات شیرین را دوباره برای شما زنده کند. بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE فرصتی برای مدیریت یک تیم افسانه‌ای فوتبال از ستاره‌های نام آشنایی مانند سوباسا، کاکرو، واکی بایاشی و بسیاری دیگر از شحصیت محبوب انیمه‌ی کاپیتان سوباسا را فراهم می‌کند تا برای دستیابی به بالاترین سطوح فوتبال، تلاش کنید.

بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE گیم‌پلی روان و بسیار ساده‌ای دارد و رقابت‌های فانتزی جذابی را به وجود می‌آورد. در بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE بخش‌هایی برای مدیریت تیم در نظر گرفته شده تا بازیکن در صورت نیاز، تغییرات دلخواهی را در استراتژی‌های خود اعمال کند.

بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE از جمله عناوین جذاب فوتبالی در اندروید به حساب می‌آید که طرفداران ورزش فوتبال و به‌خصوص علاقه‌مندان به انیمه‌ی محبوب کاپیتان سوباسا، نباید به هیچ عنوان تجربه‌ی آن را در موبایل از دست بدهند.

 

دانلود بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی ساکر سوپر استار – Soccer Superstar – Football

بازی ساکر سوپر استار - Soccer Superstar - Football

عنوان Soccer Superstar – Football از نظر گیم‌پلی، تجربه‌ای شبیه به‌عنوان محبوب Score! Hero را به همراه ویژگی‌های متفاوت و ده‌ها مرحله‌ی سرگرم کننده را به طرفداران ارائه می‌کند. روند بازی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در هر مرحله، گیمر در موقعیت‌های گوناگونی از مسابقات فوتبال قرار می‌گیرد و باید واکنش هر یک از از بازیکنان خود را مشخص کند؛ نحوه‌ی تعیین واکنش بازیکنان در هر موقعیت نیز با لمس نمایشگر و کشیدن خطی که نمایانگر مسیر و شدت توپ است، مشخص می‌گردد.

بازی‌ Soccer Superstar – Football دارای مراحل مختلف چالش‌برانگیز و متنوع راست که هرکدام به شکل متفاوتی گیمر را درگیر و جذب می‌کنند. باید گفت این بازی از لحاظ گرافیکی هم در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌تواند بازیکن را از خود راضی نگه‌دارد.

در مجموع، بازی Soccer Superstar – Football جزو آثار خوش ساخت در سبک ورزشی و فوتبالی است و توانایی بالایی در سرگرم کرده مخاطبین خود دارد.

 

دانلود بازی Soccer Superstar – Football برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی دریم لیگ ساکر ۲۰۲۴ – Dream League Soccer 2024

بازی دریم لیگ ساکر ۲۰۲۴ - Dream League Soccer 2024

سری بازی‌های Dream League Soccer یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه بازی‌های فوتبالی در اندروید به حساب می‌آیند. اکنون در نسخه‌ی Dream League Soccer 2024 نیز مانند نسخه‌های گذشته، شاهد به تصویر کشیده شدن یک فوتبال واقع‌گرایانه هستیم که هم به‌صورت چند نفره و هم تکر نفره، به خوبی می‌تواند بازیکنان را جذب و سرگرم خود نماید.

بازی از گرافیک بسیار خوب و فیزیک واقع گرایانه‌ای بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌توان آن را جزو چند بازی برتر سبک ورزشی دسته‌بندی کرد. بازی Dream League Soccer 2024 علاوه‌بر حالت‌های مختلف تک نفره، رویداد‌ها و مسابقات چند نفره را نیز شامل شده است.در این بازی ورزشی دست بازیکن را در انتخاب حالت‌های مختلف برای انجام بازی باز می‌گذاشته شده است.

بازی فوتبال Dream League Soccer 2024 یک بازی عالی در زمینه‌ی شبیه‌سازی فوتبال به حساب می‌آید و با خیال راحت می‌توان آن‌را به طرفداران ورزش فوتبال پیشنهاد نمود. شما می‌توانید این بازی را از طریق پلی‌استور دانلود کنید.

 

دانلود بازی Dream League Soccer 2024 برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی آلتیمیت کلش ساکر – Ultimate Clash Soccer

بازی آلتیمیت کلش ساکر - Ultimate Clash Soccer معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

استودیوی First Touch Games Ltd با ساخت عناوین بسیار با کیفیتی مانندScore! Hero و Dream League Soccer، Score! Match یکی از موفق‌ترین سازندگان بازی‌های فوتبالی موبایلی به حساب می‌آید. باید گفت بازی Ultimate Clash Soccer به‌نوعی یک نسخه‌ی تکامل یافته از آثاری مانند Score! Match و Score! Hero به حساب می‌آید، این عنوان قرار است تا شما را با خود وارد رقابت‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیزی از مسابقات فوتبال کند.

بازی اندروید Ultimate Clash Soccer از گیم‌پلی متفاوتی در به تصویر کشیدن مسابقات فوتبال استفاده می‌کند؛ به‌گونه‌ای که پیش از هر واکنش و فعالیتی مانند پاس، شوت و حرکت بازیکنان، زمان متوقف می‌شود و گیمر می‌تواند با آزادی عمل بالا، فعالیت‌های مختلفی از جمله مسیر و شدت توپ را مشخص کند. همچنین در مقابل، تیم دفاع کننده نیز باید در مواقعی که زمان متوقف شده است، تمام تلاش خود را در جهت گرفتن توپ و جلوگیری از پیش‌روی تیم حریف به کار بگیرد.

بازی Ultimate Clash Soccer جزو عناوین چندنفره محبوب در‌ موبایل است. این عنوان به خوبی می‌تواند طرفداران پر و پا قرص ورزش فوتبال را تا ساعت‌ها سرگرم کند. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت از مسابقات فوتبال هستید، به هیچ عنوان تجربه‌ی بازی Ultimate Clash Soccer را از دست ندهید.

 

دانلود بازی Ultimate Clash Soccer برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی فوتبال لیگ ۲۰۲۴ – Football League 2024

بازی فوتبال لیگ ۲۰۲۴ - Football League 2024 معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

شاید بی‌راه نگفته باشیم اگر بگوییم بازی Football League اثر استودیو MOBILE SOCCER می‌تواند مانند عناوین شناخته شده‌ای از جمله eFootball و EA SPORTS FC تجربه‌ی با کیفیتی از مسابقات فوتبال را در موبایل به مخاطبین ارائه دهد.

بازی Football League 2024 به واسطه‌ی توجه به جزئیات دقیق در بخش‌های مختلف، شرایط واقع‌گرایانه‌ای را برای ایفای نقش در یک مسابقه‌ی شبیه‌سازی شده از ورزش فوتبال را به وجود می‌آورد.

ایجاد ترکیب دلخواه، گیم‌پلی روان و با کیفیت و گرافیک بسیار خوب از ویژگی‌های Football League 2024 است؛ همچنین علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، باید گفت که سازندگان در زمینه‌ی به‌روزرسانی محتوای بازی، تاکنون عملکرد خوبی را نشان دادند.

بازی Football League 2024 به واسطه‌ی شبیه‌سازی بسیار خوبی که از مسابقات فوتبال ارائه می‌دهد، می‌تواند درکنار بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های فوتبال اندروید قرار بگیرد و مخاطبین بازی ورزشی فوتبال را راضی نگهدارد..

 

دانلود بازی Football League 2024 برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی ورلد ساکر لیگ – World Soccer League

بازی ورلد ساکر لیگ - World Soccer League معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

استودیو Mobirix یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده با نام World Soccer League عرضه کرده است که مسابقات فوتبال را به واسطه‌ی گیم‌پلی با کیفیت خود، به شکل جذابی به تصویر می‌کشد. بازی نسبت به حجم کمی که در مقایسه با آثار شناخته شده‌ی فوتبالی دارد کیفیت نسبتا خوبی را هم ارائه می‌کند.

بازی World Soccer League در زمینه‌هایی مانند کنترل و نحوه‌ی هدایت بازیکنان در زمین، به خوبی با پلتفرم موبایل سازگار است و بازیکنان را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند. بازی دارای تعداد قابل توجهی از تیم‌های ملی و باشگاهی شناخته شده‌ای است؛ درواقع وجود چنین تیم‌های معتبری می‌تواند یک امتیاز مهم برای یک بازی ورزشی محسوب شود و به‌نوعی، توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کند.

اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی بی دردسر و البته کامل از ورزش فوتبال در اندروید هستید، حتما بازی World Soccer League را دانلود و نصب نمایید چراکه این بازی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد و ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

 

دانلود بازی World Soccer League برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی فاینال کیک – Final kick

بازی فاینال کیک - Final kick 

بعضی از ضربات آزاد و پنالتی‌ها در مسابقات فوتبال، شگفتی‌های عجیب و غریب و بسیار مهیجی را خلق می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که گاهی با یکی از این ضربات، تنها در چند ثانیه به کلی سرنوشت یک مسابقه تغییر می‌کند. بنابراین نمی‌توان ارزش و هیجان بالای اینگونه ضربات را در مسابقات فوتبال یا حتی بازی‌های ویدیویی شبیه‌سازی شده از فوتبال، نادیده گرفت. از همین رو بازی‌های بسیاری مانند Final kick به‌جای رفتن سراغ شبیه‌سازی کامل از فوتبال، به‌طور ویژه رقابت‌هایی از حالت‌های ضربات آزاد و پنالتی را شبیه‌سازی کردند و بازی را از زاویه یک بازیکن فوتبال که مشغول زدن ضربه آزاد است را نشان می‌دهند.

بازی Final kick گیمرها را در قالب بازیکنان مختلف وارد زمین فوتبال می‌کند تا با شرکت در ضربات آزاد و پنالتی‌ها، تیم خود را پیروز مسابقات کنند. بازی در سطوح پایین، چندان چالش سختی را پیش روی بازیکنان قرار نمی‌دهد؛ اما رفته رفته شرایط سخت‌تر می‌شود و در نتیجه، چالش‌های ببشتری پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد.

اگر شما هم دوست مهارت خود را در رویداد‌های مختلفی از ضربات آزاد و پنالتی محک بزنید، بازی فوتبال Final kick انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. بازی Final kick در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس علاقمندان است.

 

دانلود بازی Final kick برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی اسکیل تویینز – SkillTwins: Soccer Game

بازی اسکیل تویینز - SkillTwins: Soccer Game

بازی فوتبال SkillTwins: Soccer Game یک بازی متفاوت و خلاقانه است که بدون به تصویر کشیدن کامل مسابقات فوتبال می‌تواند در سطح بالایی، علاقه‌مندان و مخاطبان به این ورزش جذاب را سرگرم خود کند. بازی SkillTwins: Soccer Game بازیکنان را با دوقلو‌هایی با نام‌های Josef و Jakob همراه می‌کند تا با کنترل آن‌ها، از ده‌ها مرحله‌ی چالش برانگیز عبور کنند.

دوربین در این بازی به‌صورت سوم شخص است و بازیکن نیز در هر مرحله می‌تواند توانایی خود را در پشت سر گذاشتن حریف و به ثمر رساندن گل به اثبات برساند. بازی در زمینه‌ی شخصی‌سازی هم با تنوع بالای خود، گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب مقابل گیمر قرار می‌دهد.

بازی اندروید SkillTwins: Soccer Game مراحل جذاب و متنوعی را در خود جای داده است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و ممکن است برای بعضی از امکانات، نیاز به پرداخت هزینه‌هایی داشته باشید اما خوده بازی به‌صورت رایگان در دسترس علاقمندان است.

 

دانلود بازی SkillTwins: Soccer Game برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

 بازی پرفکت کیک 2 – Perfect Kick 2 – Online Soccer

 بازی پرفکت کیک 2 - Perfect Kick 2 - Online Soccer

باید از همین الان بگوییم که اگر از اعتیاد به بازی‌های ویدیویی ترس دارید، نباید ریسک تجربه‌ی Perfect Kick 2 را به جان بخرید. چراکه قرار است Perfect Kick 2 – Online Soccer تا با گیم‌پلی جذاب خود، تجربه‌ی اعتیادآوری از ضربات پنالتی را به مخاطبان ارائه دهد. روند بازی به‌گونه‌ای است که دو بازیکن مقابل یک‌دیگر قرار گرفته و هر بار یکی از آن‌ها در جایگاه دروازه‌بان و دیگری به‌عنوان زننده‌ی ضربه به توپ قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی این بازی در کشیدن انگشت روی نمایشگر خلاصه شده است و بازیکن نیز می‌تواند به این صورت مسیر توپ و جهت پریدن درواز‌ه‌بان را مشخص نماید. البته برای ماهر شدن در ضربات و پرش برای مهار توپ‌ها، باید صبر و حوصله داشته باشید و زمان زیادی را صرف انجام مسابقات مختلف نمایید.

بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer اثر استودیوی Gamegou Limited یک اثر اعتیاد آور و صد البته مهیج است که می‌تواند شما را ساعت‌ها پای موبایلتان میخکوب کند. در ادامه می‌توانید بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer را از پلی استور به‌صورت رایگان دانلود نمایید.

 

دانلود بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی آنلاین ساکر منیجر – Online Soccer Manager

بازی آنلاین ساکر منیجر - Online Soccer Manager

اگر شما هم اهل دنبال کردن مسابقات فوتبال هستید، احتمالا از ارزش بالای جایگاه مربی و تاثیر گذاری آن بر تیم، اطلاع دارید. بازی فوتبال Online Soccer Manager به بهترین شکل ممکن سعی می‌کند تا به جزئیات مدیریتی یک باشگاه فوتبال بپردازد و جنبه‌های واقع‌گرایانه‌ای را از آن را به تصویر بکشد. بازی فوتبال Online Soccer Manager مدیریت صفر تا صد یک تیم فوتبال را به شما می‌سپارد و دست شما را برای هرگونه تغییری باز می‌گذارد.

بازی فوتبال Online Soccer Manager رقابت‌های چند نفره‌ی جذابی را در زمینه‌ی مربیگری و مدریت تیم شکل می‌دهد. در چنین رقابت‌هایی بیشتر از هرچیزی خلاقیت و نوع تاکتیک است که باعث شکست و یا بُرد تیم‌ها می‌شود.

در نهایت باید گفت که بازی فوتبال Online Soccer Manager یک تجربه‌ی کامل و با کیفیت از شبیه‌سازی مدیریت فوتبال به حساب می‌آید که علاقه‌مندان به ورزش فوتبال، حتما باید این بازی اندرویدی را تجربه‌ نمایند.

 

دانلود بازی Online Soccer Manager برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی ساکر استارز – Soccer Stars

بازی اندروید ساکر استارز - Soccer Stars

استودیوی بازی سازی Miniclip بازی‌های با کیفیت بسیاری را در سبک ورزشی برای پلتفرم اندروید منتشر کرده است. این استودیو عناوین محبوب و شناخته شده‌ی بسیاری را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. بازی اندروید Soccer Stars را می‌توان یکی از بازی‌های جاودانه‌ی استودیو Miniclip محسوب کرد که به‌ دلیل کیفیت بالای آن، همچنان از محبوبیت بالایی در موبایل برخوردار است.

باید بگوییم که بازی فوتبال Soccer Stars قصد ارائه‌ی یک فوتبال واقع گرایانه را به بازیکنان و مخاطبینش ندارد؛ درواقع بازی به واسطه‌ی مهره‌های قرار گرفته روی یک سطح تخته‌ای، دو بازیکن را در یک رقابت فوتبال مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد.

بازی به‌صورت نوبتی به هر بازیکن فرصتی برای زدن یک ضربه می‌دهد تا توپ را به‌ نوعی به دروازه‌ی حریف برساند. نحوه‌ی کشیدن مهره‌ها و دقت در ضربه زدن، همه از موارد سرنوشت سازی در بازی Soccer Stars محسوب می‌شوند. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین و اعتیادآور در سبک ورزشی هستید، بازی فوتبال Soccer Stars را به هیچ‌ وجه در موبایل از دست ندهید و اطمینان داشته باشید این بازی سال‌ها در گوشی شما خواهد ماند.

 

دانلود بازی Soccer Stars برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی اسکور مچ – Score! Match

بازی اسکور مچ - Score! Match

بازی Score! Match را می‌توانیم یک بازی خلاقانه و بسیار سرگرم کننده در سبک ورزشی بدانیم که از نظر گیم‎‌پلی، تفاوت‌های بسیاری با دیگر آثار ساخته شده در این سبک دارد. بازی اندرویدی Score! Match یک بازی آنلاین است که دو بازیکن را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا به یک فوتبال واقع‌گریانه و جذاب بپردازند. بااین وجود نوع کنترل و گیم‌پلی بازی نقطه قوت بازی است که آن را با دیگر آثار مشابه متمایز کرده است.

در بازی Score! Match بازیکن‌ها، تنها جهت و نحوه‌ی ضرباتی که فوتبالیست‌ها به توپ وارد می‌کنند را کنترل می‌کنند. درست زمانی‌ که بازیکنان قصد ضربه زدن به توپ را دارند بازی متوقف می‌شود تا گیمر با لمس نمایشگر، جهت و شدت ضربه را مشخص نماید.

بازی فوتبال Score! Match می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را از ورزش فوتبال برای شما رقم بزند. اگر قصد تجربه‌ی بازی Score! Match را به‌صورت تک نفره دارید می‌توانید نسخه‌ی آفلاین این بازی را با نام Score! Hero نصب نمایید.

 

دانلود بازی Score! Match برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

 بازی تاپ ایلون – Top Eleven

 بازی تاپ ایلون - Top Eleven

اگر صحبت از بهترین‌ها در زمینه‌ی مدیریت فوتبال باشد، نمی‌توانیم اشاره‌ای به بازی با کیفیت Top Eleven نکنیم. بازی به‌صورت آنلاین دنبال می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا خلاقیت فوتبالی خود را به‌صورت آزادانه روی تیم خود پیاده کنید. از چیدمان متنوع ترکیب‌ها گرفته تا تمرین دادن بازیکنان در بخش‌های مختلف، همگی دست بازیکن را در انتخاب و دنبال کردن استراتژی‌های متنوع‌ فوتبال باز می‌گذارند.

سال‌ها از عرضه‌ی بازی فوتبال Top Eleven گذشته است و همچنان سازندگان با به‌روزرسانی‌های مختلف، تغییرات و گاهی ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. اگر هر از گاهی منتقد نحوه‌ی مدیریت تیم مورد علاقه‌ی خود بوده‌اید Top Eleven می‌تواند فرصتی را در اختیار شما قرار دهد تا به‌صورت واقع‌گرایانه‌ای با بعضی از چالش‌های مدیریتی یک تیم فوتبال در سطح جهانی روبه‌رو شوید و ذهن فوتبالی خود را به چالش بکشید. بازی فوتبال Top Eleven می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد.

 

دانلود بازی Top Eleven برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی فوتبال استرایک – Football Strike

بازی فوتبال استرایک - Football Strike - معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

بازی فوتبال استرایک یکی دیگر از بازی‌های با کیفیت استودیو مینی کلیپ محسوب می‌شود که به واسطه‌ی رقابت‌های چند نفره‌ی جذاب خود، موفق به کسب محبوبیت بسیاری در پلتفرم اندروید شده است. بازی فوتبال Football Strike نیز قصد ارائه‌ی یک بازی فوتبالی کامل را ندارد و صرفا بازیکنان را وارد رویداد‌هایی از ضربات آزاد و پنالتی می‌کند.

بازی حالت‌های مختلفی از جمله Shooting Race و Free Kicks را در خود گنجانده است و در هرکدام تجربه‌ی جذاب و هیجان‌انگیزی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی اندرویدی Football Strike گرافیک خوبی را ارئه می‌دهد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز مانند دیگر بازی‌های جذاب استودیو Miniclip احتمالا تا مدت‌ها شما را مجذوب خود نگه‌می‌دارد.

در پایان باید بگوییم که بازی فوتبال Football Strike از ارزش تجربه‌ی بالایی برخوردار است و به‌راحتی می‌توان آن را به علاقه‌مندان ورزش فوتبال پیشنهاد نمود . در ادامه نیز می‌توانید بازی Football Strike را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

 

دانلود بازی Football Strike برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی فلیک کیک فوتبال لجندز – Flick Kick Football Legends

 بازی فلیک کیک فوتبال لجندز - Flick Kick Football Legends معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید

بازی Flick Kick Football Legends بازیکنان افسانه‌ای دوران طلایی فوتبال را به تصویر می‌کشد. بازی از گرافیک کارتونی بهره گرفته است و حس و حال جذابی را به گیمر منتقل می‌کند. بازی اندرویدی Flick Kick Football Legends از نظر گیم‌پلی می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و حتی اعتیادآوری را به گیمرها منتقل کند.

بازی Flick Kick Football Legends در هر مسابقه بازیکن را با زاویه دید اول شخص، مقابل توپ قرار می‌دهد تا با ضربات خود، بازی را پیش ببرد. علاوه‌بر پاس و شوت، بازیکن باید در دفاع نیز شرکت و با لمس به موقع، مسیر توپ را منحرف کند. باید گفت بازی اندرویدی Flick Kick Football Legends با کیفیت بالای خود به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به ورزش فوتبال را تا مدت‌ها درگیر گیم‌پلی اعتیادآور خودش کند.

 

دانلود بازی Flick Kick Football Legends برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی لالیگا هد فوتبال ۲۰۲۳ – LALIGA Head Football 23 SOCCER

بازی لالیگا هد فوتبال ۲۰۲۳ - LALIGA Head Football 23 SOCCER

بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER یک بازی سرگرم کننده است. در بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER بازیکن باید تنها با کنترل یکی از فوتبالیست‌ها تلاش کند تا با شوت و ضربه‌ی سر، توپ را به دروازه‌ی حریف برساند. البته بازی ترکیبی از دفاع و حمله است و نباید از دروازه‌ی خود نیز غافل شد.

بازی هد فوتبال لالیگا از گرافیک طنزگونه‌ای استفاده کرده است و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌تواند بازیکنان را تا حد زیادی راضی نگه‌دارد. نحوه‌ی کنترل بازی چندان پیچیده نیست و به‌راحتی می‌توانید به آن مسلط شوید؛ بااین‌وجود برای کسب مهارت و یادگیری بیشتر برای واکنش‌های به موقع در شرایط سخت، نیاز به ساعت تمرین و انجام مداوم مسابقات خواهید داشت.

بازی فوتبال اندرویدی LALIGA Head Football 23 SOCCER می‌تواند اوقات خوش و مهیجی را برای طرفداران ورزش فوتبال رقم بزند. این بازی را به شدت به فوتبال دوستان پیشنهاد می‌کنیم.

 

دانلود بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی رامبل استارز فوتبال – Rumble Stars Football

بازی رامبل استارز فوتبال - Rumble Stars Football

بازی فوتبال Rumble Stars Football یک تجربه‌ی خلاقانه و فانتزی از مسابقات فوتبال را ارائه داده است. این بازی فانتزی جذاب شکل متفاوتی را از این مسابقات ورزشی به تصویر می‌کشد. بازی Rumble Stars Football درواقع یک بازی آنلاین و کارتی است که دو بازیکن را در یک رقابت همزمان مقابل هم قرار می‌دهد.در این بازی هر بازیکن باید با انتخاب هشت کارت از میان ده‌ها کارت قرار گرفته در بازی، تیمی از بازیکنانی را که هرکدام شکلی از یک حیوان یا یک موجود با مزه را به خود گرفته‌اند تشکیل داده و با استراتژی‌های مناسب، رقیب خود را شکست دهد.

بازی اندروید Rumble Stars Football به واسطه‌ی تنوع در کارت‌ها و وجود آزادی عمل بالا در به کار گیری استراتژی‌های مختلف، مانع از خسته شدن مخاطب خود می‌شود و همچنین از نظر گیم‌پلی به خوبی گیمر را جذب خود می‌کند. بازی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در هر دور باید سعی کنید تا با پرتاب کردن حیوانات به نقاط مختلف زمین، توپ را به دروازه‌ی حریف پرتاب کنید یا مانع از گل زدن بازیکن مقابل شوید.

هر یک از کارت‌ها از قابلیتی بهره می‌برند و وظیفه‌ی خاصی را تا مدت محدودی انجام می‌دهند. بازی اندرویدی Rumble Stars Football یک بازی عالی و با کیفیت در زمینه‌ی رقابت‌های آنلاین به‌شمار می‌رود که توانایی بالایی در سرگرم کردن بازیکنان و علاقه‌مندان به رقابت‌های فوتبال دارد.

دانلود بازی Rumble Stars Football برای اندروید

دانلود از گوگل پلی | Google Play

بازی ساکر منیجر ۲۰۲۴ – Soccer Manager 2024 – Football

بازی ساکر منیجر ۲۰۲۴ - Soccer Manager 2024 - Football

بازی فوتبال Soccer Manager برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند به معنای واقعی خود را در درگیر جزئی‌ترین مسائل مدیریتی در فوتبال کنند. بازی اندرویدی Soccer Manager 2024 – Football یک بازی واقع‌گرایانه و پُرجزئیات در زمینه‌ی مدیریت فوتبال است که توانایی بالایی در به چالش کشیدن مهارت‌های مدیریتی بازیکنان دارد.

بازی اندرویدی فوتبال Soccer Manager 2024 – Football دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد که در هر کدام تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را برای گیمرها رقم می‌زند. به‌عنوان مثال بازیکنان مید‌توانند در بخشی از بازی با انتخاب یک تیم کنترل آن را به عهده بگیرید و سعی کنید تا با مدیریتی صحیح موفقیت‌های مختلفی را کسب کنید.

اگر شما هم به مربیگری و مدیریت باشگاه فوتبال علاقه‌دارید، به هیچ وجه تجربه‌ی بازی Soccer Manager 2024 – Football در گوشی اندروید خود را از دست ندهید. بازی Soccer Manager 2024 به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس علاقمندان است.

 

دانلود بازی Soccer Manager 2024 – Football برای اندروید
دانلود از گوگل پلی | Google Play
اگر دوست دارید بازی‌های فوتبال اندروید را با دسته بازی کنید باید بگوییم که نسخه ۲۰۲۴ دو بازی eFootball و EA SPORTS FC از کنترلر پشتیبانی می‌کنند. در هر بازی شیوه پشتیبانی یا عدم پشتیبانی کاملا متفاوت می‌باشد. همچنین باید بگوییم اگر قصد دارید بدون اینترنت بازی فوتبال را تجربه کنید می‌توانید دو بازی محبوب eFootball 2024 و EA SPORTS FC 2024 را برای تجربه دانلود نمایید.
اگر بازی جمع‌و جورتر و کم حجم‌تر می‌خواهید، دو بازی Ultimate Clash Soccer و Dream League Soccer 2024 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
منبع: گیماتک
 

 
بیشتر بخوانید :
نگاهی به بازی‌های مرداد ماه

اشتراک گذاری:

5 thoughts on “معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های اندروید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: