معرفی بازی موبایل Subway Surfers City | یک تجربه خوش آیند

بازی موبایل Subway Surfers City یک تجربه‌ی جدید و امروزی را نسبت به نسخه‌ی اصلی ارائه می‌دهد؛ در ادامه با معرفی بازی جدید Subway Surfers با گیماتک همراه باشید.

اگر جزو بازیکنان قدیمی اندروید و آیفون باشید، احتمالا دوران طلایی شروع بازی‌های موبایل را به یاد دارید، احتمالا کاملا با بازی Subway Surfers و دیگر آثار محبوب آن دوران خاطره‌انگیز نیز آشنایی دارید؛ آثاری که انقدر موفق و محبوب شدند که بعد گذشت سال‌ها از انتشارشان، همچنان با رقبای تازه نفس و امروزی خود درحال رقابت هستند.

البته باید گفت این توان بالا در جذب مخاطب امروزی، تا حد زیادی مدیون تلاش‌های استودیوی بازی سازی SYBO Games، خالق Subway Surfers در زمینه‌ی گسترش محتوا در قالب به‌روزرسانی‌های متعدد می‌باشد.

باوجوداینکه نسخه‌ی اورجینال بازی Subway Surfers همچنان یک اثر سرگرم کننده در سبک بازی‌های بی پایان است، اما استودیوی SYBO Games با ساخت Subway Surfers City تلاش خود را برای خلق یک تجربه‌ی امروزی‌تر از این بازی جذاب به کار گرفته است. به‌طور کلی، بازی Subway Surfers City از همان فرمول تعقیب و گریز نسخه‌ی اصلی بازی استفاده کرده است و بازیکن هم باید مدام از دست ماموران فرار و از موانع بی‌نهایت  بازی عبور کند.

پیشرفت گرافیکی یکی از مهم‌ترین تغییرات مثبت بازی Subway Surfers City نسبت به نسخه‌ی اورجینال است. از حرکت طبیعی‌تر انیمیشن‌ها گرفته تا افزایش کیفیت بافت‌ها و طراحی بهتر محیط‌ها، از جمله مهم‌ترین پیشرفت‌های گرافیکی این بازی شمرده می‌شوند. با وجود اینکه بازی در هسته‌ی اصلی گیم‌پلی، چندان تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد، اما تلاش خود را برای افزودن بعضی ویژگی‌های جدید مانند قدرت‌های متنوع‌تر یا حذف موانع به شکل خاص به کار گرفته است.

پیشرفت گرافیکی و رنگ‌های پویا‌تر، از جمله بهبود‌های اصلی بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی Subway Surfers شمرده می‌شود

بازیکن در روند بازی Subway Surfers City باید تلاش کند تا از دست یک نگهبان عصبانی فرار کند؛ نگهبانی که معمولا دیر یا زود، بالاخره موفق به گرفتن بازیکن می‌شود. چراکه هرچقدر که در عبور از موانع و ثبت رکورد بالاتر عملکرد بهتری داشته باشد، شرایط نیز به مرور سخت‌تر پیش می‌رود تا درنهایت با شکست مواجه شوید. از طرفی هم بازیکن با استفاده از آیتم‌هایی که در طول مسیر یا با خریداری از فروشگاه کسب می‌کند، می‌تواند قدرت‌های ویژه‌ای را برای عبور از موانع به‌دست آورد.

 

بازی اندروید و آیفون Subway Surfers City برای کنترل و هدایت کاراکتر از سیستم بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند و تنها کافی است که بازیکن انگشت خود را روی نمایشگر در جهت چپ، راست، پایین یا بالا حرکت دهد تا مسیر دویدن تغییر کند یا حرکتی خاص انجام شود.

به‌عنوان مثال، با حرکت به سوی بالا و سپس پایین، بازیکن می‌تواند بعضی از موانع را نابود کند و امتیاز به دست آورد. همچنین استفاده از بعضی قدرت‌ها نیز باعث می‌شوند تا سیستم کنترل برای مدت کوتاهی دچار تغییر شود و شرایط متفاوتی را به وجود آورد.

اگر شما هم طرفداران بازی‌های بی‌پایان هستید یا تجربه‌ی Subway Surfers را در گذشته داشته‌اید، بی‌شک نسخه‌ی بهبود یافته‌‌ی این اثر با نام Subway Surfers City می‌تواند درکنار زنده کردن خاطرات گذشته، تا مدت‌ها شما را سرگرم گیم‌پلی جذاب خودش کند.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این معرفی، بازی Subway Surfers City هنوز به مرحله‌ی انتشار جهانی نرسیده است. بنابراین اگر قادر به مشاهده‌ی این عنوان در پلی‌استور نیستید، می‌توانید با مراجعه به منابع و سایت‌های مختلف، به‌راحتی بازی Subway Surfers City را دریافت کرده و آن را نصب کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Subway Surfers City


دانلود بازی از گوگل پلی استور دانلود بازی از اپ استور اپل

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بررسی بازی Ultimate Clash Soccer - دانلود یک فوتبال حرفه‌ای برای اندروید و iOS

اشتراک گذاری:

One thought on “معرفی بازی موبایل Subway Surfers City | یک تجربه خوش آیند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: