معرفی بررسی بازی موبایلی Arrow Quest

اگر شما هم به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی علاقه‌مند هستید، در این مطلب به معرفی و بررسی بازی iOS و اندروید Arrow Quest خواهیم پرداخت. با گیماتک همراه باشید.

بازی موبایلی Arrow Quest یک بازی اکشن – نقش آفرینی از استودیوی مستقل Wispwood Games است. این استودیوی بازی سازی که کمتر از یک‌سال است که به جمع بازی‌سازهای موبایلی پیوسته و Arrow Quest به نوعی تنها بازی موبایلی آن‌هاست که در این مقاله مورد بررسی ما قرار گرفته است. بازی موبایلی Arrow Quest سعی می‌کند تا با به تصویر کشیدن یک دنیای فانتزی، متفاوت‌تر از سایر بازی‌های ویدئویی باشد و این درست همان‌چیزیست که به جذابیت این بازی موبایلی کمک شایانی کرده است.

آمار و ارقام حاکی از عملکرد خوب بازی Arrow Quest است. به‌طوری‌ که این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۱ میلیون‌بار روی مارکت اندرویدی گوگل پلی‌استور دانلود شده است و امتیاز ۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده، بنابراین می‌توانیم انتظار کیفیت بسیار خوبی از دنیای این بازی موبایلی داشته باشیم و بدون شک اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، عنوان Arrow Quest می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد.

بازیکن‌ها در دنیای این بازی با یک تجربه کاملا فانتزی رو‌به‌رو می‌شوند. تجربه‌ای که به گیمرها اجازه می‌دهد تا مهمان یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم موبایل باشند. در واقع جای تعجبی ندارد که بگویم این بازی سفری به دنیای افسانه‌هاست. بازیکن‌ها باید به عنوان یک کماندار بازی آغاز کنند که باید از هجوم هیولاها و شیاطین جهنمی که قلعه‌ای روی آن قرار دارد، جلوگیری کنند. گیمرها در این بازی با چالش‌های بسیاری نیز رو به رو می‌شوند.

اکنون نوبت به گیم‌پلی اصلی بازی رسیده است. قطعا سوالی که برای بسیاری از گیمرها پیش آمده، این است که این بازی موبایلی دقیقا چه تجربه‌ای را با بازکنان به اشتراک خواهد گذاشت. همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، این بازی موبایلی تجربه‌ای اکشن – نقش آفرینی با المان‌های تاور دیفنس است. جایی‌که بازیکن‌ها باید از قلعه‌ای که دارند در مقابل هجوم هیولاها دفاع کنند و قلعه خودشان را نیز ارتقا دهند و به مرور، قابلیت‌هایی که دارند را شخصی‌سازی کنند و سوی در داشتن عملکردی بهتر داشته باشند.

«البته توجه داشته باشید که برای اجرای بازی موبایلی Arrow Quest شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید»

هدف بازی Arrow Quest مقابله در برابر حمله هیولاها است. اما باید توجه داشت که این بازی موبایلی یک تجربه کاملا آنلاین است. اگرچه که بخش مولتی‌پلیری در دنیای این بازی وجود ندارد، اما با این‌حال برای تجربه Arrow Quest نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت. با کشتن هیولاها بازی به بازیکنان جایزه و سکه پاداش می‌دهد و بازیکنان از این سکه‌ها باید برای ارتقای قابلیت‌هایشان کمک بگیرید. برای مثال می‌توان میزان سلامتی‌ را ارتقا بخشید و حتی دست به سر و روی میزان دمیجی که می‌توان به دشمنان وارد کرد، کشید.

از طرفی این سکه‌ها به نوعی امتیاز در بازی محسوب می‌شوند. کاراکترها در بازی به صورت اتوماتیک به دشمنان حمله می‌کند و بازیکن صرفا باید نیروهای خود را ارتقا دهد، قلعه‌‌اش را باز‌سازی کند و درنهایت دشمنان از بین ببرید. پس‌بنابراین می‌توان اینطور گفت که اگر شما هم از طرفدارهای بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، بازی Arrow Quest یکی از زیباترین و بهترین عناوین پلتفرم موبایل است که می‌توانید به سراغش بروید و نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.

دانلود Arrow Quest

شاید بزر‌گ‌ترین نقطه عطف این بازی در گرافیک آن باشد. باید صادقانه بگویم که شما با یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی رو‌به‌رو هستید و گرافیک آن شما را سرگرم خواهد کرد. موضوعی که خوشبختانه درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی موبایلی Arrow Quest از استودیوی Wispwood Games، بهترین بازی تاور دیفنس پلتفرم موبایل باشد.
بازی موبایلی Arrow Quest با حجم ۴۹ مگابایت برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است و شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های زیر آن را دانلود کنید.


 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نگاهی به بازی‌های مرداد ماه

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: