نمرات بازی EA Sports UFC 5 منتشر شد

خشونت بالا

 

 

بازی پر از هیجان و خشونت EA Sports UFC 5 دیروز در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ و ایکس باکس قرار گرفت. بازیکنان در UFC 5 می‌توانند به تجربه مبارزات خشن و پرزد و خورد بپردازند. همچنین سبک بازی تا حدود اندکی شباهت به بازی‌های کشتی کج دارد.

از آنجا که شرکت الکترونیک آرتز تجربه کافی برای تولید و توسعه بازی‌های شبیه ساز ورزشی را دارد، بار دیگر توانسته است با انتشار بازی مورد  انتطار UFC طرفداران را به وجد بیاورد.

 

تا کنون بر اساس ۱۶ نقد انجام شده در وب سایت متاکریتیک، بازی نمره ۸۰ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

همچنین رسانه PlayStation Universe با نمره ۹۰ از ۱۰۰ می‌نویسد:

بازی EA Sports UFC 5 تجربه نهایی یک بازی MMA در کنسول‌های خانگی است. با توجه به جزئیات بسیار بالا، حضور بیش از ۳۰۰ مبارز و بخش‌های سرگرم‌کننده متعدد، چیزهای زیادی برای طرفداران رشته MMA وجود دارد که از آن لذت ببرند.

رسانه IGN با نمره ۹ از ۱۰ می‌نویسد:

بازی UFC 5 بهترین محصول از ژانر MMA است. مکانیزم‌های به‌روز شده نسبت به بازی قبلی و سطح مبارزات بالا امکان تماشای لحظات هیجان‌انگیز این ورزش را به ما می‌دهد. سیستم آسیب‌پذیری جدید به شما اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های متفاوتی در طول مسابقه داشته باشید. این بازی یک محصول شبیه‌سازی شده شگفت‌انگیز ورزشی است.

رسانه Dual SHockers با اهدای نمره ۷۰ از ۱۰۰ نوشته است:

بازی EA Sports UFC 5 در موتور [بازی‌سازی] فراس‌بایت عالی به نظر می‌رسد، اما سطح گیم‌پلی آن درست همانند چیزی است که در ۳ سال گذشته تجربه کرده بوده‌ایم.

به نظر می‌رسد EA توانسته است انتظارات را با انتشار UFC 5 برآورده سازد.

 

 

 

منبع: Metacritic

 

 

 
بیشتر بخوانید :
جزئیات جدیدی از سفرهای فضایی بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: