به تازگی فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس افشا کرده است که بازی Destiny قرار بود یک اثر انحصاری برای ایکس باکس باشد؛ اما آنها تصمیم گرفتند قراردادی را امضا نکنند. در ادامه با گیماتک همراه باشید.
اخیرا فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در کنفرانس Pax West 2024 اعلام کرده است که استودیوی بازی سازی بانجی پیشنهاد ساخت انحصاری اولین نسخه مجموعه Destiny را برای ایکس باکس به مایکروسافت داده بود؛ اما درنهایت مایکروسافت از این قرارداد صرفنظر کرده و Destiny به یک بازی مولتیپلتفرم تبدیل شد. او دراینباره گفت:
«ما پیشنهاد بازی Destiny را دریافت کردیم و باید تصمیم میگرفتیم که آن را امضا کنیم یا نه. درنهایت از این قرارداد صرفنظر کردیم و بانجی با شرکت اکتیویژن همراه شد. ما در گذشته از بازیهای زیادی صرفنظر کردیم و شاید این یک عیب باشد، اما من طرفدار پشیمانی نیستم.»
استودیوی بانجی در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۰ تحت مالکیت مایکروسافت قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷ این استودیوی بازی سازی تبدیل به یک شرکت مستقل شد و در سال ۲۰۱۰ قراردادی ۱۰ ساله با اکتیویژن امضا کرد. اولین نسخه از قبازی Destiny در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) برای پلتفرمهایپلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان عرضه شد.
منبع: Vgchartz
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.